Rejestracja krok po kroku

REJESTRACJA INTERNETOWA

Założenie konta w systemie systemie INTERNETOWEJ REKRUTACJI KANDYDATÓW

w terminie 14 kwietnia 2025 r. – 8 czerwca 2025 r.

Rejestracja w IRK obejmuje uzupełnienie wymaganych informacji:

  • dane osobowe – podaj dane zgodne z posiadanym dokumentem tożsamości,
  • adres i dane kontaktowe,
  • zdjęcie – wczytaj do IRK zdjęcie zgodne z wymaganiami do dowodu osobistego. Przesłane fotografie będą stopniowo zatwierdzane przez administratorów systemu IRK.
  • wykształcenie,
  • skan świadectwa lub zaświadczenie ze szkoły o przystapieniu do egzmainu maturalnego w roku 2025,
  • uzupełnić wyniki matur.

KOLEJNYM KROKIEM JEST DOKONANIE ZGŁOSZENIA REKTUTACYJNEGO W ZAKŁADCE OFERTA. W DALSZYM KROKU, W WYMAGANYCH DOKUMENTACH DODATKOWYCH NALEZY ZAŁĄCZYĆ ZAŚIWADCZENIE OD LEKARZA MEDYCYNY PRACY

Wszystkie wymagane dokumenty powinny być załączone w systemie IRK do końca terminu zakończenia rejestracji elektronicznej. Wyjątek stanowi zaświadczenie lekarskie lekarza medycyny pracy o braku przeciwwskazać do odbywania studiów na Wydziale Teatru Tańca, które najpóźniej kandydat(ka) powinien(-nna) złożyć w dniu przystąpienia do I eliminacji

Opłatę rekrutacyjną należy wnieść do dnia 8.06.2025 r. na indywidualne konto kandydata_tki podane w systemie IRK.

Informacja o zakwalifikowaniu do egzaminów wstępnych i wyznaczonym terminie egzaminu zostanie wysłana w systemie IRK na indywidalne konto kandydata/kandydatki.

W przypadku wystąpienia problemu podczas rejestracji prosimy o wiadomość elektroniczną z opisem problemu oraz zrzutem ekranu na adres: wtt@ast.bytom.pl

I ELIMINACJA – ETAP SELEKCYJNY – SPRAWDZIAN PRAKTYCZNY – STACJONARNIE W BUDYNKU TEATRU TAŃCA W  BYTOMIU

Kandydat/Kandydatka za pośrednictwem systemu IRK otrzymuje informację o wyznaczonym terminie I etapu egzaminu.    

W dniu I eliminacji podczas rejestracji na egzamin kandydaci składają w dziekanacie imienne teczki z dokumentami, czyli:

  • Wydruk kwestionariusza – ankiety osobowej,
  •  świadectwo dojrzałości (osoby przystępujące do egzaminu maturalnego w roku 2024 załączają zaświadczenie o przystąpieniu do egzaminu maturalnego, oryginał lub odpis świadectwa maturalnego przedstawiają po uzyskaniu wyników z egzaminu maturalnego)
  • 2 szt. aktualnej fotografii w wersji papierowej,
  •  zaświadczenie lekarskie lekarza medycyny pracy o braku przeciwwskazań do odbywania studiów na Wydziale Teatru Tańca,
  •  repertuar – lista utworów przygotowanych przez kandydata (autor, tytuł utworu)
  • osoby niepełnoletnie – oświadczenie opiekunów prawnych zezwalające na udział w rekrutacji – formularz znajduje się poniżej

II ELIMINACJA – SPRAWDZIAN KONKURSOWY – PRAKTYCZNY, PUNKTOWANY

Kandydat/Kandydatka za pośrednictwem systemu IRK otrzymuje informację o zakwalifikowaniu się do drugiego etapu egzaminów wraz z terminem kolejnej eliminacji.

Przypominamy, że osoby:

  • legitymujące się tzw „stara maturą” (egzamin maturalny zdawany do roku 2004),
  • z nostryfikowana przez Kuratorium Oświaty maturą zagraniczną,
  • obcokrajowcy deklarujący studiowanie w AST na zasadach odpłatności

przystępują do rozmowy kwalifikacyjnej. W trakcie rozmowy kwalifikacyjnej sprawdzany jest poziom wiedzy kandydata z historii kultury, dramatu i teatru oraz literatury polskiej i powszechnej.

OGŁOSZENIE WYNIKÓW

Kandydat/Kandydatka otrzymuje za pośrednictwem systemu IRK informację o zakwalifikowaniu lub niezakwalifikowaniu do przyjęcia na studia. Kandydaci zakwalifikowani do przyjęcia na studia otrzymują również informację o miejscu i terminie, w których należy dokonać wpisu na listę studentów. Niedokonanie wpisu w wyznaczonym terminie jest równoznaczne z rezygnacją kandydata z ubiegania się o przyjęcie na studia i skutkuje wydaniem mu decyzji o odmowie przyjęcia na studia.

WIĘCEJ SZCZEGÓŁOWYCH INFORMACJI ZNAJDUJE SIĘ W ZASADACH REKRUTACJI.